CASE STUDY

Masz wrażenie, że wszystko już było? Zobacz, jak personalizować content, by zapewnił realną wartość dla konsumenta

 Innowacyjne wykorzystanie AI do budowania wartości dla konsumenta i marki.

Cel

Przedstawienie Niemiec jako idealnego kierunku na wakacje, który ma wiele do zaoferowania, niezależnie od preferencji i stylu podróżowania. Wsparcie użytkowników w planowaniu podróży, dostarczając im gotowych rekomendacji dzień po dniu.​

REALIZACJA

W kampanii, wykorzystaliśmy technologię AI, aby znacząco ułatwić użytkownikom planowanie podróży. Dzięki potencjałowi sztucznej inteligencji, mogliśmy w pełni korzystać z szerokiej oferty klienta i zaprezentować różnorodne miasta oraz atrakcje, które idealnie odpowiadają na indywidualne potrzeby użytkowników.​

Kampanię oparliśmy na 3 filarach: Autentyczność, Użyteczność, Różnorodność.​

AUTENTYCZNOŚĆ:

Centrum działań stanowił dedykowany hub contentowy pełen wartościowych treści, które zachęcały użytkowników do odkrywania niemieckich regionów. Dzięki temu, że autorka zwiedzała i poznawała Niemcy tworząc te materiały, miały one naturalny charakter. Inspirowaliśmy użytkowników do odwiedzenia tego kraju, wykorzystując dobrze dobrane, pełne krajobrazów zdjęcia. Przechodząc przez treści można było dowiedzieć się jakie zabytki i atrakcje warto odwiedzić, a także poznać gotowe, rekomendowane trasy podróży.

UŻYTECZNOŚĆ:

Głównym elementem kampanii był "Planner Podróży AI", wspierany sztuczną inteligencją - innowacyjne narzędzie, które zmienia sposób planowania podróży.

Dzięki AI użytkownicy mogli w kilka minut stworzyć swój unikalny, 10-dniowy plan podróży po Niemczech, idealnie dopasowany do ich preferencji. Plan można było zapisać w formacie PDF i zabrać ze sobą na wyjazd.​

RÓŻNORODNOŚĆ:

Użytkownicy wygenerowali ponad 30 tysięcy planów, w których uwzględniliśmy niemal 5 500 atrakcji w blisko 200 miastach Niemiec! Dzięki AI możliwe było efektywne wykorzystanie tak obszernej bazy danych, co w tradycyjnym procesie planowania zajęłoby około 2 tysiące roboczogodzin…​

Dodatkowym elementem akcji był konkurs, w którym nagrodą był wymarzony wyjazd do Niemiec. ​

Projekt łączył personalizację, inspirujące treści natywne oraz interaktywne funkcje, tworząc wyjątkowe doświadczenie dla użytkowników.​

Dzięki akcji, klient zyskał nowoczesną i angażującą platformę, która promowała Niemcy jako wyjątkową destynację turystyczną. Po zakończeniu kampanii, klient otrzymał cenne informacje na temat preferencji odbiorców, co pozwoliło mu lepiej zrozumieć, czego poszukują konsumenci, jak chcą spędzać wakacje i co jest dla nich ważne. Dzięki tej wiedzy, klient może planować dalsze działania komunikacyjne, jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb odbiorców.​

ZOBACZ REALIZACJĘ

video: ojpCeOVw0

Potrzebujesz promocji swojej marki?

Wypełnij brief i porozmawiajmy 
 

ANKIETA

Czy ten materiał był dla Ciebie inspirujący?

  • zdecydowanie tak
  • raczej tak
  • ani tak, ani nie
  • raczej nie
  • Zdecydowanie nie