Klient:

„Klinika Zdrowej Skóry”
Personalizacja treści wartością dla marki i konsumenta

Cel
Wzmacnianie wizerunku marki Ziaja Med jako eksperta w zdrowej i bezpiecznej pielęgnacji. Wskazywanie wyróżników i przewag marki. Angażowanie użytkowników i zatrzymanie ich uwagi na dłużej.
Idea
Akcja bazuje na połączeniu dwóch komplementarnych rozwiązań o wysokiej skuteczności – sprawdzonej już przez redakcję formuły Narodowego Testu zrealizowanego przez medonet.pl, z szytą na miarę marki Ziaja akcją contentową Klinika Zdrowej Skóry. To unikalne połączenie zapewnia zarówno zasięg jak i wiarygodność komunikacji, a przy tym jest niezwykle atrakcyjne dla odbiorcy.
Realizacja
W kampanii wykorzystaliśmy istniejący już serwis zrealizowany dla klienta Ziaja Med: Klinika Zdrowej Skóry. Wykorzystaliśmy istniejącą już platformę oraz rozwinęliśmy ją tak, by odpowiadała wyznaczonym celom – zarówno na poziomie samej marki, jak i jej produktów. Umożliwiło to budowanie spójnej, długoterminowej komunikacji. Odświeżyliśmy szatę graficzną serwisu, wznowiliśmy promocję istniejących w serwisie materiałów oraz dodaliśmy nowe. Komunikacja obejmuje siedem linii produktowych Ziaja Med i powiązane z nimi rodzaje skóry.
W ramach akcji zrealizowaliśmy także Narodowy Test Zdrowej Skóry, który ma na celu zwiększenie świadomości na temat stanu skóry i sposobów na jego poprawę. Badanie przeprowadzone zostało w formie ankiety internetowej, po jej wypełnieniu użytkownicy otrzymywali spersonalizowane wyniki. Każdy z respondentów poznał swój Indeks Zdrowej Skóry oraz otrzymał spersonalizowane rekomendacje dotyczące pielęgnacji i zdrowia skóry. Ankieta oraz rekomendacje zostały przygotowane przez redakcję Medonet z merytorycznym wsparciem Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowej Skóry. W ramach badania zebraliśmy ponad 30 tys. wypełnionych ankiet. Raport z badania jest źródłem wielu ciekawych insightów konsumenckich.
Działania wzmocniliśmy retargetingową kampanią performance oraz kampanią display.
ZOBACZ REALIZACJĘ

Potrzebujesz promocji swojej marki?
Wypełnij brief i porozmawiajmy
ANKIETA Czy ten materiał był dla Ciebie inspirujący?