
"Hot Wheels Legends Poland"
Angażująca kampania z konkursem w tle

Cel
Dotarcie do dorosłych fanów motoryzacji i tuningu, przybliżenie im świata marki Hot Wheels. Stworzenie platformy komunikacyjnej dla polskiej edycji międzynarodowego konkursu Hot Wheels Legends, organizowanego przez firmę Mattel. Promocja i realizacja konkursu.
Idea
Hot Wheels Legends Tour to międzynarodowy konkurs marki Mattel, który po raz pierwszy miał swoją polską edycję. Wyłącznym partnerem oraz współorganizatorem polskiej edycji została redakcja Auto Świata. Wspólnie z Klientem i jurorami, dołączyliśmy do międzynarodowego wyzwania i rozpoczęliśmy poszukiwania unikalnego auta, które miał szansę stać się stałym modelem w kolekcji Hot Wheels.
Realizacja
Zaangażowanie serwisu, który odwiedzają miłośnicy motoryzacji – Auto Świat i zbudowanie platformy komunikacji z konkursem.
Zadanie skierowane do pasjonatów motoryzacji polegało na zgłoszeniu swojego własnego, stuningowanego auta – liczą się najbardziej kreatywne, motoryzacyjne przypadki. Spośród zgłoszeń, jury wyłania finalistów, których pojazdy zostaną opublikowane na stronie i poddane głosowaniu internatów. Auto, które zdobędzie najwięcej głosów, przechodzi do międzynarodowego półfinału, gdzie może zmierzyć się z najbardziej odjechanymi samochodami. Auto, które wygra globalny Hot Wheels Legends Tour stanie się modelem w kolekcji pojazdów Hot Wheels!
video: i9kpZw5AO
Na stronę konkursową przyciągaliśmy fanów i pasjonatów motoryzacji, dzięki przygotowanym treściom natywnym w formie artykułów, galerii, wywiadów, quizu, czy infografik motoryzacyjnych. Akcję wsparły również natywne publikacje w magazynach Auto Świat i Auto Świat Classic oraz niestandardowe formaty na okładce Auto Świata. Kampanię uzupełniły działania display na SG Onet.
Potrzebujesz promocji swojej marki?
Wypełnij brief i porozmawiajmy
Ankieta Czy ten materiał był dla Ciebie inspirujący?